wtorek, 15 kwietnia 2014

To ja!!! Fitpozytywna!!!


Jestem Aga, mam 35 lat i jestem Fitpozytywna
 
Od jakiegoś czasu prowadzę FP na FB. Uwielbiam dzielić się tam moją pasją.
Dzis wpadłam na pomysł założenia bloga i zrobiłam to :)
Nie wiem co mi z tego wyjdzie, czy podołam, ale spróbować muszę :)
Nie jestem instruktorem, dietetykiem, gwiazdą, celebryrką. Jestem zwykłą kobietą po 30-stce, matką, żoną. Jedyne co mam Wam do zaoferowania to moja pasja, mój nałóg, mój Fitpozytywny wirus.
Biegać zaczęłam rok temu. W Zdroficie, w którym spędzam każdą wolną chwilę wszyscy mówili o ORLENIE, wiele osób się zapisywało. Więc i mnie poniosło. Wystarczyło jedno słowo znajomej i zapisałam się.

Było ciężko, trochę ze sobą walczyłam zanim to pokochałam.

Do tej pory wzięłam udział w 7 zorganizowanych biegach. Czasów nie pamiętam, bo nie to jest dla mnie najistotniejsze. Najdłuższy dotychczasowy dystans to 10 km. W sierpniu planuję półmaraton .
 
 

Bieganie jest dla mnie formą relaksu. Uwielbiam biegać w dobrym towarzystwie. Ploteczki podczas biegu, zdecydowanie bardziej mi pasują  niż przy piwie.

Co mnie motywuje, co demotywuje? Ciężko powiedzieć… właściwie jestem wiecznie zmotywowana :D

Bieganie muszę godzić z rodziną, pracą i obowiązkami. Na szczęście bez problemu mi się to udaje.

Odkąd biegam jestem pogodniejsza, bardziej otwarta. Mam dużo większe grono znajomych. No i coraz lepszą figurę ;)

Gdy biegnę zapominam o wszystkich kłopotach, wyłączam głowę.

Do pracy zabieram ze sobą pudła z pełnowartościowymi , smacznymi posiłkami. Jem co trzy godziny. Często pozwalam sobie na słodkie grzeszki J
 

 

Staram się biegać 2-3 razy w tygodniu, 2 razy chodzę na TBC, 1-2 razy w tygodniu na Cross Trening. Niestety brakuje mi kilku dni w tygodniu, bo chętnie chodziłabym jeszcze na jogę, pilaste, Zumbe i Pole Dance.
To ja!!! Fitpozytywna!!!

 

7 komentarzy:

  1. Wytrwałości w blogowaniu:) obyś zarażała pozytywami tak jak i na facebooku:)

    Pozdrawiam,
    Pat.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysł!!! Trzymam kciuki i powodzenia na blogu! Będę zaglądać :) :-*

    OdpowiedzUsuń
  3. A co to jest w tym słoiczku i pudełeczku ??

    OdpowiedzUsuń