środa, 10 września 2014

Bursztynek...bursztynek...znalazłam go...


Miniony weekend miałam przyjemność spędzić w Sopocie.

Kocham to miasto: za morze, za piękną plażę, za architekturę, za spokój i za Bar Bursztyn.

Bar Bursztyn,
ul. Grunwaldzka 78-80,80a, Sopot,
tel. 58 718 74 75
barbursztyn@gmail.com

Trafiliśmy do niego zupełnie przypadkowo gdyż stał na naszej drodze do plaży.

Wstąpiliśmy do Bursztyna na śniadanie.

Przywitał nas przyjemny wystrój, boskie zapachy i miła obsługa.
 
 

Nie muszę chyba mówić jak moja Fitpozytywna gęba ucieszyła się na widok Fit zestawów śniadaniowych w menu.
 
 
 
Moje zamówienie padło na zestaw FIT I, w skład którego wchodził: omlet z szynką, otrębami i pomidorem, przepyszny dip pomidorowy, jogurt naturalny z bananem i brzoskwinią, szklanka soku marchwiowego, kubek kawy z mlekiem.
Uwierzcie mi, że porcja nie do przejedzenia, nawet dla takiego śniadaniowego obżartucha jak ja.
Znajoma wzięła zestaw FIT III: Grzanka orkiszowa z mozarellą, żurawiną i płatkami migdałowymi, boski (trochę jej skubnęłam) twarożek z warzywami, świeże warzywa, dip chrzanowy, jabłko i kawa z mlekiem.
Niektórzy skusili się jeszcze na ciasteczko. Sernik podobno był lekki jak chmurka :)
Nie ma to jak zacząć zdrowo dzień :)
Każdy z tych wypasionych zestawów kosztował 11,90 zł. i wart był tej ceny jak najbardziej.
Myślę, że obiady są równie smaczne i zdrowe.
Szkoda, że w Warszawie nie znam takiego miejsca :( Jeśli takie jest to proszę powiedzcie gdzie!!!
 

2 komentarze:

  1. I już wiem, gdzie zajrzę przy okazji następnej wizyty w Sopocie, aż ślinka cieknie na myśl o tych śniadankach, a i wnętrze wygląda wyjątkowo miło :)


    www.makemorespace.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Godne zestawy i bardzo fajna sprawa z takim jedzeniem FIT :) Na Facebook zapodam Tobie linka do ciekawego miejsca w Warszawie :*

    OdpowiedzUsuń