poniedziałek, 13 października 2014

CITY TRAIL

12 października 2014 wzięłam udział w pierwszym biegu z cyklu GRAND PRIX City Trail.
Jest to cykl 6 biegów z lokalizacją w wielu miastach.

Są to biegi przełajowe na dystansie 5 km.
W Warszawie biegamy w Lasku Młocińskim.
Po raz pierwszy brałam udział w tego typu imprezie i po raz pierwszy byłam w tym miejscu. Lasek Młociński zachwycił mnie, cudowne miejsce na rodzinny relaks, bieganie, jazdę na rowerze :)
Wracając do biegu!!!
Biegłam w towarzystwie męża. Niestety moja serdeczna znajoma nie dała rady dotrzeć :(
Na miejsce dotarliśmy w ostatniej chwili, do zamknięcia biura zawodów pozostało 7 min.
W drodze poznaliśmy Jerzego triathlonise. Przemiły gość, który miał wiele wspólnych tematów z mężem. Na starcie z ogromną radością spotkałam Huberta i Anię z La vida es mentolada, poznałam Grześka z O co mi biega? i Dorotę. Przemili i weseli ludzie. Miło mi kochani.
Ponieważ byłam bardzo zmęczona nie nastawiałam się na rekordy. Miało być przyjemnie.
Wystartowałam dość szybko, gdyż pognałam za mężem :) Próbowałam dotrzymać mu kroku, a On próbował czekać na mnie. Nowopoznany Jerzy biegł równo z nami, raz był przed nami, raz za nami.
Na ostatnim kilometrze już się rozstaliśmy, ponieważ ja opadałam już z sił.
Zwolniłam i biegłam swoim tempem. Gdy przed oczami zobaczyłam metę, poczułam, że jakaś dziewczyna depcze mi po piętach. Postanowiłam, że nie pozwolę się wyprzedzić. Trafiłam na niezłą zawodniczkę :) narzuciła mi ostre tempo. Dla mnie trochę za ostre, bo przestało być przyjemnie.
Na metę wbiegłam ostatkiem sił z czasem 25:45 zajmując 183 miejsce, 35 wśród kobiet. Nie jest to mój najlepszy wynik ale w pełni mnie satysfakcjonuje.
Bardzo fajna i piękna trasa, dobra organizacja, cudowna atmosfera.
Już się nie mogę doczekać następnego biegu.
Zapisałam się na wszystkie :)
 


Nie mogę nie wspomnieć, że bieg pokonałam w koszulce od www.gadzety.pablosport.pl sprawiła się cudownie. Mogę ją gorąco polecić. W swojej ofercie mają dużo fajnych motywacyjnych koszulek.
Jeśli zamawiając, w polu kupony wpiszecie FENUH543 otrzymacie 10 % zniżki :) Naprawdę warto!!!

4 komentarze:

  1. Miejsce fantastyczne, naprawdę. I do biegania i do rodzinnego wypoczynku. Podoba mi się też formuła półrocznej rywalizacji. A więc do zobaczenia na kolejnych startach! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miejsce fajowe, bardzo polecam na rowerowe przejażdżki (może się kiedyś na takiej spotkamy) ;) Dzięki za wczoraj i mam nadzieję do następnego! :-*

    OdpowiedzUsuń