sobota, 18 października 2014

LIEBSTER BLOG AWORDS

Słyszeliście o LIEBSTER BLOG AWORDS?

To zabawa, w której trzeba odpowiedzieć na 11 zadanych pytań, potem zadać 11 swoich pytań i nominować kolejnych 11 bloggerów.
Mnie nominowała Ania z la vida es mentolada i Aga4run. Bardzo Wam dziewczyny dziękuję!!!
Zgodnie z kolejnością zaproszenia postanowiłam odpowiedzieć na pytania La vida es mentolada :)

1. Czym jest aktywność fizyczna w Twoim życiu. Odpowiedź uzasadnij ;)

Aktywność fizyczna to moja pasja. 
To sposób na walkę z depresją.
To możliwość wyłączenia głowy i odpoczynku od natrętnych myśli.

2. Co uważasz za swój największy życiowy sukces?

Największym moim sukcesem są moje kochane dzieci i mój dom.
A w kwestii sportu: udział w Półmaratonie Praskim i Runmageddonie

3. Twoja popisowa potrawa.

Nie jestem niestety mistrzem garnka. Wszystko co gotuję jest "poprawne". Chyba najlepiej sobie radzę z makaronami.

4. Rzecz, której nigdy nie weźmiesz do ust to...?

Golona, flaki, czarnina. Fuj!!!

5. Twój ideał kobiecej/męskiej sylwetki to...?

Ostatnimi czasy Olga Bołądź. Od zawsze podziwiam figurę Ewy Chodakowskiej. Kocham umięśnione brzuchy.

6. Najlepszy sposób na doła.

TRENING w dobrym towarzystwie :)

7. Ulubiony napój.

Niestety kawa, ale piję ją ostatnio w bardzo rozsądnych ilościach.

8. Najśmieszniejsza/najgłupsza rzecz, jaka wydarzyła się podczas Twojego treningu.

To chyba jeszcze przede mną ;)

9. Twoja największa inspiracja (coś lub ktoś) i dlaczego?

EWA CHODAKOWSKA , ponieważ to Ona dała mi nadzieję, że można, wytłumaczyła mi, że "nic się samo nie wydarzy" i że wszystko leży w moich rękach.
Treningi u Ewy były tak fajne, że nie mogłam nie pokochać planków, burpeesów itd. itp.
No i oczywiście moi kochani trenerzy ze Zdrofit Gocław.

10. Jeśli mogłabyś/mógłbyś wybrać jedno miejsce na Ziemi, w którym chciał(a)byś poćwiczyć/pobiegać, byłoby to...?

Chciałabym zwiedzić cały świat biegając. Podróżowanie i sport to moje największe pasje.
No nie wiem....może Meksyk.

11. Gdybyś miał(a) do dyspozycji milion dolarów, na co go wydasz?

Na swoją własną, cudowną siłownię :) i na legginsy :) A resztą podzieliłabym się z potrzebującymi.

12. Jakie masz postanowienia, które zamierzasz spełnić jeszcze w tym roku?

Nieustannie trwam w postanowieniu wyrzeźbienia "kaloryfera" :)


Nominuję:


Moje pytania dla Was:
  1. Jak zaczęła się Twoja przygoda z aktywnością fizyczną?
  2. Jaki rodzaj aktywności fizycznej jest Twoim ulubionym i dlaczego?
  3. Wolisz treningi pod dachem czy w plenerze?
  4. Co robisz gdy Twoje ciało się buntuje i odmawia posłuszeństwa na treningach?
  5. Czy uzależnienie od aktywności fizycznej jest wg Ciebie dobre czy złe i dlaczego?
  6. Co myślisz na temat akcji "Stop zwolnieniom z WF"
  7. Czy ważne jest dla Ciebie w czym ćwiczysz i jak wyglądasz podczas treningu?
  8. Co byś ze sobą zabrała/zabrał na bezludną wyspę?
  9. Co myślisz na temat suplementacji w sporcie?
  10. Twój największy autorytet?
  11. Ulubione ćwiczenie.
Dziękuję i zapraszam do dobrej zabawy


2 komentarze:

  1. Aż wstyd, że tak późno czytam, ale ostatnio moja doba jakaś za krótka. Korzystając z choroby nadrabiam więc zaległości :) Dzięki za zabawę i odpowiedzi, które troszkę bardziej pozwalają mi Cię poznać i mam nadzieję do zobaczenia na kolejnym treningu! :-*

    OdpowiedzUsuń
  2. http://nebeskaa.blogspot.com/2014/11/liebster-blog-award-po-raz-kolejny.html
    Już są odpowiedzi :)

    OdpowiedzUsuń